sobota, 1 sierpnia 2015

doniczka w stylu morskim

Lato w pełni, a więc może dobrze byłoby zaprezentować coś w letnim klimacie. Właśnie na taki pomysł wpadłam niedawno, aby stworzyć serię przedmiotów związanych z morzem. Wiąże się to również z tym, że moja młodsza siostra zapragnęła odmienić troszkę wystrój swojego pokoju. Jak się pewnie domyślacie postanowiłam zrobić kilka gadżetów, które świetnie nadawałby się do jej pokoju nawiązując przy tym do marynistycznego klimatu.
Dzisiaj doniczka w roli głównej. Ze zwykłej plastikowej czarnej donicy powstało takie cudeńko. Pracy niewiele, a efekt zadowalający.



Wykonanie bardzo proste i można wykonać je na dwa sposoby, a mianowicie wystarczy pomalować najpierw doniczkę białą farbą akrylową, a potem wymalować czerwone pasy. Ja poszłam na łatwiznę, bo akurat miałam pod ręką czerwoną taśmę izolacyjną i to ona posłużyła mi do zrobienia paseczków.
A już wkrótce pojawią się kolejne recyklingowe projekty w stylu morskim.

1 komentarz: